Συνεχίζει να βρίσκεται στο νοσοκομείο φρουρούμενος ο Στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής


Στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού μεταφέρθηκε ο Νικόλαος Ντερτιλής 92 ετών. Σύμφωνα με την διάγνωση των ιατρών ο Στρατηγός υπέστη οξύ ισχαιμικό επεισόδιο και ελαφρό εγκεφαλικό ενώ  νοσηλεύεται στο δωμάτιο 502 του νοσοκομείου φρουρούμενος, προφανώς για να μην δραπετεύσει και απειλήσει την "δημοκρατία των Μνημονίων"…





Υπενθυμίζουμε ότι το περασμένο Σάββατο δεν παρέστη στη κηδεία του γιου του, αφού αρνήθηκε να υπογράψει το σχετικό έγγραφο από το υπουργείο δικαιοσύνης και κατ΄ επέκταση από το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό καθεστώς. Σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Ρουπακιώτης είχε ζητήσει από τη διεύθυνση των φυλακών Κορυδαλλού να δοθεί τρίωρη άδεια στον Στρατηγό για να μεταβεί φρουρούμενος στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, αν ο ίδιος υπέβαλε γραπτό αίτημα.
 
«Oι Αξιωματικοί δεν ζητούν χάρη. Χάρη ζητούν όσοι έχουν αφεντικά. Εγώ δεν έχω αφεντικά, είμαι ελεύθερος. Τις ιδέες μου δεν μπορεί να τις φυλακίσει κανένας. Μόνον το φθαρτό κορμί μου. Στην Ελλάδα ουδεμία πατριωτική πράξις παραμένει ατιμώρητος»
 
Στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής