Όλα ένας αγώνας αέναος και αδιατάρακτος


Μάθαμε οι Έλληνες πλέον πως σωτηρία το Έθνος μας δεν θα βρει με τους κυβερνώντες του. Όλοι οι προδότες και οι πουλημένοι πήραν άριστα στο μάθημα της διαφθοράς και του ανθελληνισμού.
Σε εσάς απευθύνομαι, στους δήθεν προοδευτικούς και πολυπολιτισμικούς κυβερνώντες. Τι ντροπή να κουβαλάς την στάμπα του προδότη, του πουλημένου, του ανίκανου και του τραγελαφικού. Η ελπίδα και η πίστη όμως δεν απεβίωσε από τους Χρυσαυγίτες, αυτή η ανιδιοτελής θέληση των ...
 
Ελλήνων Εθνικιστών για ένα ελεύθερο Έθνος. Το προχθές, το χθες, το σήμερα, το αύριο και το μεθαύριο.
Όλα από την ίδια ρίζα, όλα ένας αγώνας αέναος και αδιατάρακτος. Όλα αρχή και τέλος. Όλα ζωή και θάνατος, σημείο αναφοράς, από το χθες στο αύριο.
Η αγάπη για το Έθνος δεν πεθαίνει ποτέ από φυσικό θάνατο. Πεθαίνει γιατί δεν γνωρίζουμε πώς να τροφοδοτούμε την πηγή της, πεθαίνει από τυφλότητα, λάθη και προδοσίες, πεθαίνει από αρρώστια και πληγές, πεθαίνει από κούραση, από μαρασμό και από  θαμπάδα.
Κάποτε εξοργιζόμουν, ίσως έχανα το δίκιο μου, τώρα το έχω πάρει το μάθημά μου, τώρα μειδιώ χωρίς να χάνω δευτερόλεπτο την Πίστη μου και πολεμάω με το κεφάλι ψηλά και με Σημαία την άριστη ιδεολογία μου. Πολεμάω μέχρι τη στερνή πνοή μου εκείνους που με κάνουν να ντρέπομαι να πω ότι είμαι Έλληνας και με σκοτώνουν για το "καλό" μου.
Γι’ αυτό να πλημμυρίζεις από Πίστη και μαχητικότητα, να ακούς τα λόγια σου ανάμεσα σε αυτά του Αρχηγού σου. Γιατί να ξέρεις, να είσαι βέβαιος, πως μια Χρυσή Αυγή αύριο θα ανέβει πάνω από τον ορίζοντα και θα πει αντίο στο σκότος.

Πηνελόπη -Πέννυ Κιοσσέ - Τ.Ο. Θεσσαλονίκης

xathess.gr