ΚΑΤΟΧΗ: Δημοκρατία... ΤΕΛΟΣ

Η Ελλάδα κυβερνάται από το πιο αποτρόπαιο Δικτατορικό καθεστώς. Εδώ δεν συζητάμε για μια απλή δικτατορία. Εδώ μιλάμε για μια ξενόδουλη χούντα επίορκων οι οποίοι εργάζονται αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ για την εξαθλίωση των Ελλήνων και την καταστροφή του Ελληνικού Έθνους.
Επιθυμούν με κάθε τρόπο και όλα τα μέσα, να σβήσουν την Ελλάδα (όπως τουλάχιστον την ... 
γνωρίζαμε μέχρι τώρα) από τον χάρτη, και να την μετατρέψουν σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, στο οποίο, όσοι ανθίστανται στην τυραννία των διορισμένων από τους κατακτητές προδοτών, θα οδηγούνται στις φυλακές, ενώ όλοι οι υπόλοιποι (πλην των ολιγάριθμων συνεργατών του ξεπουλημένου καθεστώτος), θα δουλεύουν με την ιδιότητα του «κατή» για ένα πιάτο φαΐ. Το δε θέαμα της εξαθλιωμένης και γονατισμένης Ελλάδας, θα χρη­σιμοποιείται σαν παράδειγμα προς εκφοβισμό όλων των υπολοίπων κρατών διά του επιχειρήματος: «Γονα­τίστε, και συνεργαστείτε, γιατί αλλιώς.... θα πάθετε ότι έπαθαν οι Έλληνες!»
Για να γίνουμε όμως σαφέστεροι.
α) Τους ακούμε να αναφέρονται κάθε τρεις και λίγο στην έννοια «Δημοκρατία». Και ρωτάμε:
Υπάρχει περίπτωση να υφίσταται και να εφαρμόζεται πραγματικά η Δημοκρατία ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ;
Έχει αυτή την στιγμή η Ελλάδα σαν «ανεξάρτητο» κράτος την δυνατότητα να αποφασίσει ως η ίδια επιθυμεί την οικονομική της πορεία, αλλά και την διαχείριση των οικονομικών της πόρων; Φυσικά ΌΧΙ.
Μπορεί η Ελλάδα αυτή την στιγμή να καθορίσει και να εξασφαλίσει τις κοινωνικές, εργασιακές, και βιοτικές συνθήκες για τους πολίτες της; Φυσικά ΟΧΙ.
Και γιατί δεν μπορεί;
Γιατί η χώρα βρίσκεται υπό την εποπτεία και την πλήρη καθοδήγηση ξένων Δυνάμεων (Τραπεζών και Τοκογλύφων) που δίνουν τις εντολές στα εδώ πειθήνια όργανα τους, τους εντολοδόχους τους, και αυτοί... απλά... τις εκτελούν.
Επομένως αυτή την στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται υπό την ΑΠΟΛΥΤΗ κατοχή των δυνάμεων της Τρό­ικα και των τοκογλύφων.
ΟΡΙΣΤΙΚΟ αυτό διά τον παρόντα χρόνο, κατά τον οποίο κυβερνάνε αυτοί... που αφού δημιούργησαν, εξασφαλίζουν και συντηρούν ακριβώς αυτές τις συνθήκες.
β) Πώς είναι δυνατόν να υφίσταται Δημοκρατία σε ένα κράτος στο οποίο διώκονται τα φρονήματα, αλλά και οι ΙΔΕΕΣ που βρίσκονται πίσω από αυτά; Σε μια χώρα όπου πολιτικοί Αρχηγοί και βουλευτές φυλακί­ζονται με πλάγια, δόλια, παράνομα και αντισυνταγμα­τικά μέσα για τα πιστεύω τους, αντί να αντιμετωπίζο­νται όπως αρμόζει μέσα στο κοινοβούλιο, αντρίκεια και ευθέως από τους αντιπάλους, με πολιτικά επιχει­ρήματα;
Από πότε ένα «δημοκρατικό» πολίτευμα, επιβάλλει τα «πιστεύω» του δια φυλακίσεων, παρανόμων μεθοδεύσεων και βιολογικής εξόντωσης των πολιτικών του αντιπάλων;
Αυτά συμβαίνουν μόνον σε τριτοκοσμικά, δικτατορικά καθεστώτα κατωτάτης υποστάθμης.
γ) Βάσει των ως άνω αναφερθέντων μπορεί κάποιος από όλους αυτούς που "πιπιλάνε" τον όρο Δημοκρατία (μόνο όμως για να τον ξεφτιλίσουν και να τον καταπατούν) να μας εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να υφίστανται, και να εφαρμόζεται το Δημοκρατικό πολίτευμα σε μια ΧΩΡΑ υπό ΚΑΤΟΧΗ;
Μήπως δια του γεγονότος του ότι διεξάγονται ακό­μα εκλογές;
ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΙΩΝ;
Μήπως μόνον μεταξύ των εξαγορασμένων συνεργατών των δυνάμεων κατοχής, οι οποίοι αλλάζοντας «προσωπεία» συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο από εκεί που είχαν αφήσει οι προηγούμενοι;
Εάν όλα αυτά δεν ισχύουν, τότε, γιατί η κοινοβου­λευτική ΧΟΥΝΤΑ που κυβερνά αυτή την στιγμή την Ελ­λάδα, εάν πράγματι σέβεται (ως υποστηρίζει) τα Δημο­κρατικά ιδεώδη δεν δίνει την μάχη της ενάντια στο έστω «φασιστικό», ΝΟΜΙΜΑ όμως εκλεγμένο από τον Ελληνικό λαό Κόμμα της Χρυσής Αυγής σε ΠΟΛΙΤΙ­ΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ως η ίδια η Δημοκρατία και το Σύ­νταγμα της Ελλάδος ορίζει, αλλά προσπαθεί να εξο­ντώσει το Κόμμα αυτό με ΔΟΛΙΑ και ΠΛΑΓΙΑ μέσα;
Μπορεί κάποιος από τους κ.κ. της σημερινής Δημο­κρατικής Κυβέρνησης της Ελλάδος, να μας εξηγήσει το πώς όλες αυτές οι «παρανομίες» (του ήδη προ της διεξαγωγής της δίκης καταδικασθέντος Κόμματος της Χρυστίς Αυγής ως «εγκληματική οργάνωση») βγήκαν στην φόρα υπό μορφή «ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ» τότε και ΜΟΝΟΝ τότε όταν το Κόμμα αυτό, άρχισε να παίρνει την ανιούσα, και να απειλεί δια την ύπαρξής του το Σάπιο και Διεφθαρμένο πολιτικό καθεστώς της κλεπτοκρατίας;
Γιατί άραγε με τόση λύσσα βάλλεται το Κόμμα των Ελλήνων Εθνικιστών από ΟΛΟ το υπόλοιπο «συνταγ­ματικό» τόξο, το οποίο σε αγαστή συνεργασία, και ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ. έχει ΕΝΑΝ και μόνον ΕΝΑΝ κοινό εχθρό:
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;
Το «αντισυνταγματικό τόξο» της κλεπτοκρατίας και της προδοσίας, βλέπει, ΕΝΑΝ και μόνον αντίπαλο στο πρόσωπο αυτών, που παρόλες τις προσπάθειες εξαγοράς, «σύμπραξης», και αλλοίωσης των πολιτικών τους θέσεων, ΔΕΝ ξεπουλήθηκαν και ΔΕΝ εξαγοράστηκαν.
Επειδή λοιπόν ήταν αδύνατο να εξουδετερωθούν οι  Έλληνες Εθνικιστές πολιτικά, οι προσκυνημένοι στον ξένο ζυγό μειοδότες άρχισαν να απεργάζονται τρό­πους και μεθόδους (που μόνον με το πολίτευμα της Δη­μοκρατίας δεν συνάδουν), προκειμένου ο επικίνδυνος αυτός εχθρός να βγει από την μέση.
Ας μην ξεγελιόμαστε και ας δούμε την πραγματικό­τητα κατάματα.
Το «σύστημα» καταδιώκει και προσπαθεί να εξο­ντώσει, ΜΟΝΟΝ, αυτούς που δεν μπορεί να ελέγξει. ΜΟΝΟΝ αυτούς που δεν μπορεί να εξαγοράσει. Εάν το είχε καταφέρει αυτό, το ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα «ακραίο κόμμα», ένα κόμμα «φασιστών» ή και «εξωγήινων», ουδόλως θα τους απασχολούσε, εφόσον θα συνέπλεε μαζί τους. Τότε θα το «αγκάλια­ζαν», θα το εδέχοντο, και κατόπιν, εντελώς «ανώδυ­να» θα το «απορροφούσαν» στην ζεστή «δημοκρατική» τους αγκαλιά!
Όταν όμως δεν τα κατάφεραν να γίνει αυτό, οι «άνωθεν» εντολές προς τους εδώ υποτακτικούς, ήταν απόλυτα ξεκάθαρες.
«Το Ξεπούλημα της Ελλάδος, και το γονάτισμα του Ελληνικού λαού μέσω της εξαθλίωσης πρέπει να ολο­κληρωθεί ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ και εντός των χρονικών ορί­ων που έχουμε θέσει. Για αυτό υπάρχετε, για αυτό σας χρηματοδοτούμε, για αυτό σας συντηρούμε.
Το ΑΓΚΑΘΙ που ονομάζεται Χρυσή Αυγή πρέπει να βγει. Απαλλάξτε μας από αυτούς, και παραδώστε μας μια Ελλάδα «αποστειρωμένη» από τους «θύλακες» αντίστασης».
Εάν υπάρχει κάποια ένσταση στα ως άνω γραφόμενα, η οποία μπορεί με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και ΓΕΓΟΝΟΤΑ να τεθεί σαν αντίλογος, την αναμένουμε προς δημοσίευση, καθώς εμείς (σε αντίθεση με τους μόνον κατ’ όνομα δημοκράτες), παραμένουμε πιστοί στα Ιδε­ώδη της Ελευθερίας της Έκφρασης του Λόγου, αλλά και του Υγιούς Πολιτισμένου Διαλόγου.
Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ