Σωκράτης Παπασταθόπουλος προς Γερμανούς ποδοσφαιριστές: «Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Πολλοί από εσάς θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας»

Παραλίγο να έρθει στα χέρια ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος με τον τερματοφύλακα της Νυρεμβέργης Ράφαελ Σέφερ, μετά την ισοπαλία 1-1 της Βέρντερ Βρέμης με τη Νυρεμβέργη.
Το θέμα είχε συνέχεια με εκατέρωθεν δηλώσεις. 
Ο Σέφερ εξήγησε για το περιστατικό:



"Ο Παπασταθόπουλος ήταν εκνευρισμένος από τον τρόπο που παίξαμε και είπε ότι δεν μας άξιζε η νίκη. Εγώ του είπα, όμως, ότι δεν μπορώ να ακούω κάτι τέτοιο από έναν Έλληνα. Έγιναν πρωταθλητές με μόλις 4 σουτ στο Euro».
Για να απαντήσει, μέσω της Bild, ο 24χρονος Έλληνας διεθνής: «Αυτό που είπε ο τερματοφύλακας της Νυρεμβέργης ήταν ρατσιστικό. Τώρα όλοι γνωρίζουν πλέον το επίπεδό του. Με ρατσιστές και παίκτες κατώτερου επιπέδου από εμένα δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο».
Εχει και συνέχεια: «Δεν καταλαβαίνω τί εννοεί. Θα έπρεπε κάποιος να τον ενημερώσει τί πραγματικά σημαίνει ρατσισμός. Ειδικά στις μέρες μας και στην ηλικία του θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικός με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς. Το ξαναλέω: Πρώτος αυτός προσέβαλε εμένα και τον τρόπο παιχνιδιού μας».
«Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Πολλοί από εσάς θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας», ξεκαθάρισε ο Παπασταθόπουλος.



enikos.gr