Αναγνώστης: "Με αηδιάζει ο πόλεμος στη Χρυσή Αυγή"


Καλησπέρα σας
Θα ήθελα απλά και εν συντομία να εκφράσω την αηδία μου για τον γελοίο πόλεμο που δέχεται πολλές φορές η Χρυσή Αυγή, μέσω του διαδικτύου που τυγχάνει να είμαι λάτρης, από κακοπροαίρετους.

Δεν είμαι οπαδός κάποιου κόμματος και έχω να ψηφίσω χρόνια. Πραγματικά όμως παρακολουθώντας τα δρώμενα, δηλώνω την υποστήριξη μου στην Χρυσή Αυγή, όχι απλά λόγου αυτού του πολέμου, αλλά γιατί συμφωνώ και μαζί της σε πολλά θέματα. Η πολύ χαμηλής όμως νοημοσύνης λάσπη που δέχεται από κάποιους με έχει εκνευρίσει. Νιώθω να εμπαίζομαι γελοία...

Π.χ. εχθές στο blog «Ξ............." (ο αναγνώστης αναφέρει το blog), είχαν βαλθεί κάποιοι να πείσουν τον κόσμο ότι η Χρυσή Αυγή πέφτει στις δημοσκοπήσεις. Αηδίασα παρατηρώντας ότι κάποιοι δημοσιεύουν σχόλια με link τα οποία παραπέμπουν τον αναγνώστη σε δικά τους ιστολόγια και βίντεο στο youtube που δυσφημίζουν τη Χρυσή Αυγή, ακόμα και μέσα σε αναρτήσεις άσχετες με το κόμμα !

Έχω να πω σε όλους αυτούς που κινούνται με αυτό το γλοιώδη τρόπο, ότι δεν ήμουν υποστηρικτής κανενός κόμματος αλλά πλέον βλέπω τη Χρυσή Αυγή πολύ πιο συμπαθητική από τις αρχές που την γνώρισα. Θεωρώ ότι όλη αυτή η επίθεση είναι στημένη γιατί το κόμμα της Χρυσής Αυγής δεν εξυπηρετεί αυτούς που μας έφεραν σε αυτό το σημείο και όλοι αυτοί που την υποκινούν μου φαίνονται μέρα με τη μέρα πιο γραφικοί.

Αναγνώστης