Το σούργελο που προσπάθησε να ξεφτίλισει τον Αθανάσιο Διάκο, δηλώνει ότι κάθε κόρη Έλληνα είναι καλό να πάει με έναν μαύρο


Σχεδόν 200 χρόνια μετά τον μαρτυρικό του θάνατο, αφού σουβλίστηκε από τους Τούρκους στην Αλαμάνα, ο Αθανάσιος Διάκος «επιστρέφει» στην Αθήνα του σήμερα, δια χειρός και «εμπνεύσεως» της "συγγραφέως", "ηθοποιού" και "σκηνοθέτιδας" Λένας Κιτσοπούλου.
Η ίδια, λέει, εμπνεύστηκε και παρουσίασε τον ήρωα της Επανάστασης ως βαρύμαγκα ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου με τζιν και τσαρούχια, που βρίζει και δέρνει τη γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με Κούρδο λαθρομετανάστη.
Στην πορνογραφική φαντασία του Σούργελου Κιτσοπούλου,..
 
ο «κερατάς» Αθανάσιος Διάκος στο τέλος σκοτώνει την έγκυο γυναίκα του σε ένα έγκλημα πάθους. 
Κι όλα αυτά σε μια παράσταση που επιδοτήθηκε από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και βιντεοσκοπήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς ενώ προβλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών στο θέατρο Πειραιώς.

Όσο για τις δηλώσεις του Σούργελου σχολιάζονται ποικιλοτρόπως στα κοινωνικά δίκτυα.
Όπως δήλωσε σε άρθρο της, «Κάθε κόρη Έλληνα είναι καλό να πάει με έναν μαύρο.
 ι Έλληνες όμως είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κ...ς κι ας είναι δύο επί δύο».
Ενώ συμπληρώνει «Δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας “μακάρι την κόρη μου να την γ....σε ένας ωραίος μαύρος, να βγει και το εγγονάκι ωραίο. Όοοοχι! Προτιμάει να διαιωνίσει τη φάτσα του, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος αλλά να του μοιάζει».
Αναρωτιόμαστε γιατί η κυρία Κιτσοπούλου δεν αναζητά συνεργασία με τον κύριο Σειρηνάκη!(τον γνωστο παραγωγό πορνό).
Είναι βέβαιο ότι οι δυο τους θα… μεγαλουργούσαν, άσε που και ως ηθοποιός θα μπορούσε επιτέλους να ξεδιπλώσει το καταπιεσμένο ταλέντο της δίχως να χρειάζεται να απολογείται!…