Εφημερίδα «Ακρόπολις»: Αποθεώθηκαν Παναγιώταρος - Κασιδιάρης στην Βαρβάκειο αγορά


Ο δημοσιογράφος Άρης Σπίνος μέσα από την στήλη του στην ιστορική εφημερίδα «Ακρόπολις» καταγράφει με γλαφυρό τρόπο την θερμότατη υποδοχή των υποψηφίων της «Ελληνικής Αυγής» στην Βαρβάκειο αγορά.
"Την πάτησα ο φουκαράς - Πήγα χθες στην Βαρβάκειο να πάρω γαύρο για τη γιαγιά μου και έπεσα πάνω στον Παναγιώταρο και τον Κασιδιάρη που έκαναν περιοδεία. Διέσχισα 50 μέτρα σε 40 λεπτά!
Την αγαπάω δεν λέω αλλά χθες με ταλαιπώρησε πολύ! Επιθύμησε τηγανιτό γαύρο και με έστειλε...

 στην Βαρβάκειο να ψωνίσω. Μία γιαγιά την έχω, τι να κάνω! Μόλις έφτασα νόμιζα πως είχαν βάλει βόμβα και όλη η «αγορά» είχε συγκεντρωθεί στην είσοδο. Πέρασε βέβαια και από το μυαλό μου, ότι μπορεί να έμαθαν ότι πηγαίνω εγώ και είχαν μαζευτεί για να με υποδεχτούν. (Μου έχει μείνει το ψώνιο από τις Απόκριες, όταν ήμουν μικρός και ντυνόμουν Βασιλιάς).
Πλησιάζοντας διαπίστωσα την πραγματικότητα. Βρισκόντουσαν εκεί τα δυο «δίποδα τανκς» προκειμένου, με κλιμάκιο ομοϊδεατών τους, να περιοδεύσουν στους πάγκους της αγοράς. Ο Κασιδιάρης με τον Παναγιώταρο. Άλλα χέρια απλωνόντουσαν από εδώ και άλλα από εκεί για να τους χαιρετήσουν. Φώναζε ο κρεοπώλης από τη μια γωνία: «Γεια σου μεγάλε γίγαντα!», ενώ ο ψαράς από απέναντι με πιο δυνατή φωνή έδινε τον δικό του τόνο: «Χαιρετισμούς στον Νίκο.
Και να το μπούγιο να μεγαλώνει ανά μέτρο! Τι φταίω ο κακομοίρης, αναρωτήθηκα! Ούτε δεξιά μπορούσα να πάω, ούτε αριστερά. Για μπρος ή πίσω ούτε κουβέντα. Είχα φρακάρει ανάμεσα σε καμιά 50αριά χέρια που τεντωνόντουσαν από παντού για να κάνουν μια χειραψία με τον υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων και τον υποψήφιο περιφερειάρχη Αττικής.
Σκεφτόμουν πως η γιαγιάκα μου γαύρο δεν θα έτρωγε εάν δεν «γέμιζα» με υπομονή τις τσέπες του μαύρου μπουφάν που φορούσα, και να περιμένω, περπατώντας βήμα-βήμα προς τον πάγκο του κυρ Ανέστη από τη Χαλκίδα που έχει δικιά του τράτα και φρέσκα ψάρια. Τελικά ο χρόνος πέρασε. Σε 40 λεπτά ήμουν εκεί. Πήρα το γαύρο και αύριο θα στείλω την απόδειξη στον Κασιδιάρη και τον Παναγιώταρο. Ταλαιπωρήθηκα πολύ!"