Κύκλος είναι και γυρίζει! - Ολική επαναφορά Siemens στους διαγωνισμούς Δημοσίου..Το νου σας όλοι...

Η SIEMENS είναι εδώ και περιμένει το νέο πασοκ (sic) ΣΥΡΙΖΑ για να κάνει χρυσές δουλειές! 
Μετά την επίτευξη του αμφιλεγόμενου φιλικού διακανονισμού με το Ελληνικό Δημόσιο, η γερμανική εταιρεία αρχίζει να κάνει ορατή την εμφάνισή της σε μεγάλους διαγωνισμούς. ...
 
Ετσι, μετά την κατάθεση αρχικού ενδιαφέροντος για την εξαγορά της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ, της νυν ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), η Siemens παρέλαβε τα τεύχη της προμήθειας των 25 νέων συρμών του Τραμ. 
Το εντυπωσιακό είναι ότι η Siemens στους δύο ανωτέρω διαγωνισμούς «κονταροχτυπιέται» με τη γαλλική Alstom. Για την προμήθεια των 25 συρμών του Τραμ, προϋπολογισμού 66,2 εκατ. ευρώ άνευ ΦΠΑ, οι δεσμευτικές προσφορές κατατίθενται στις 10 Φεβρουαρίου, ενώ για την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ) η ανακήρυξη του αναδόχου αναμένεται το β' εξάμηνο του 2014. 
Η Siemens δεν διάγει και τις καλύτερες ημέρες της στην Ελλάδα, αλλά ούτε και παγκοσμίως (αναμένεται να προχωρήσει σε 15.000 απολύσεις το 2014) και γι' αυτό «διψά» για νέα έργα. 
Βάσει ισολογισμών, η εταιρεία είναι ζημιογόνος στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα για την περίοδο 1 Οκτωβρίου 2011 - 30 Σεπτεμβρίου 2012, η Siemens Ηλεκτροτεχνικών Εργων είχε κύκλο εργασιών 81 εκατ. και ζημιές 7,1 εκατ. και η Siemens Διαγνωστικά Υγείας, την ίδια περίοδο, έσοδα 28,7 εκατ. και ζημιές 5,7 εκατ. 
Πέρα από την τεχνική βάση του ΟΣΕ και τους συρμούς του Τραμ, η Siemens είναι παρούσα και στο Αττικό Μετρό. Είναι γνωστό ότι οι σταθμοί Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό, αν και ήταν έτοιμοι σε ποσοστό 95%, δόθηκαν σε λειτουργία μετά την πάροδο 4 ετών, επειδή κανένας υπουργός Μεταφορών δεν υπέγραφε τη σύμβαση σηματοδότησης του έργου, όπου ανάδοχος ήταν η Siemens, εξαιτίας της αποκάλυψης του σκανδάλου των μιζών. 
Τελικά, έπειτα από πίεση της τρόικας και ειδικότερα της «Ομάδας Δράσης» του Χορστ Ράιχενμπαχ, ο υπουργός Μεταφορών Μ. Βορίδης, επί κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου, υπέγραψε την περιβόητη σύμβαση (Μάρτιος 2012), ύψους 41,4 εκατ. και ελύθη ο «γόρδιος δεσμός». 
Άντε, καλές ... Μίζες... Στα τραίνα ντεεε...