H πρόεδρος μονογονεικών οικογενειών προς κυβερνητικούς πολιτικούς: Να παρακαλάτε μη τυχόν και πάθει κανένα παιδί κάτι, θα σας λιντσάρω με τα ίδια μου τα χέρια

Κύριοι υπουργοί επειδή ως πρόεδρος μονογονεϊκών οικογενειών βορείου Ελλάδος έχω κάνει τις στατιστικές και γνωρίζω όσο άλλος κανείς τα προβλήματα της δίκης μου ευπαθής κοινωνικά ομάδας. Το λιγότερο που θα περίμενα μέσα σε αυτό το πλήθος σαρωτικών μέτρων και μέσα από την ακραία οικονομική συμπεριφορά της κυβέρνησης ήταν να αναρωτηθείτε πως θα τα καταφέρουν οι άνεργοι χωρίς καμιά πρόνοια ειδικά όταν.....



έχουν μικρά παιδιά να μεγαλώσουν. Τα παιδιά μας δέχονται όλη την εχθρική πολίτικη που θα μπορούσε να ζήσει ποτέ ένας λαός στον πλανήτη αυτό . ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ .
Τα παιδιά μας δεν μπορούν να πάνε σχολείο ,πολλές μητέρες είναι άνεργες χωρίς κανένα βοήθημα .
Ειλικρινά είμαι έξω φρενών με την ανελέητη συμπεριφορά όλων όσων από εσάς δεν δίνεται δεκάρα για εμάς !
Θα πρέπει να ξέρετε ότι οι Έλληνες θα κρατηθούμε
και θα κρατηθούμε αυτή τη φορά για δυο λόγους ,ο ένας θα είναι γιατί εμείς μεγαλώνουμε ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ για την ΕΛΛΑΔΑ με τον ιδρώτα μας και δεύτερο γιατί θα πρέπει να καθαρίσουμε το πολιτικό πεδίο από ύπουλους και οικονομικούς δολοφόνους των παιδιών μας .
Να παρακαλάτε μη τυχόν και πάθει κανένα παιδί κάτι από μονογονεϊκή οικογένεια ειλικρινά θα σας λιντσάρω με τα ίδια μου τα χέρια.
Αν 'αχετε αντ'ηρηση γι' αυτά που λέω, ή λεω κατι που δεν είναι αληθές ,να μου στείλετε στο mail μου : dalakli@hotmail.gr την δικηή σας εκδοχή, άποψη.
ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. 

ΔΑΛΑΚΛΗ ΝΑΤΑΣΣΑ
Πρόεδρος Μονογονεϊκών Οικογενειών