ΒΙΝΤΕΟ - O Ηλίας Κασιδιάρης: Μιλάει για Λαζόπουλο, Κανέλλη και Παπαχρήστου

Μίλησε για όλα, στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη» ο εκπρόσωπος τύπου της "Χρυσής Αυγής" Ηλίας Κασιδιάρης, αποκαλύπτοντας πιο προσωπικές πτυχές της ζωής του απ’ ότι μας έχει συνηθίσει.
Ο Η. Κασιδιάρης μίλησε για το γάμο και την οικογένεια, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι στα σχέδια του αλλά όχι άμεσα: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι πως το κράτος έχει περιθωριοποιήσει τη μητρότητα. Δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου αλλά οπωσδήποτε θέλω να κάνω οικογένεια. Όλοι οι Έλληνες πρέπει. Και μάλιστα πολυμελή».
Σχετικά με κάποια δημοσιεύματα που τον έχουν συνδέσει με την αθλήτρια... 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ>>>>

Βούλα Παπαχρήστου (η οποία αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου λόγω σχολίου στο twitter που χαρακτηρίστηκε ρατσιστικό), ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής ήταν κατηγορηματικός: «Δεν τα γνωρίζω και ούτε ενδιαφέρουν κανέναν. Εγώ είμαι εκπρόσωπος Τύπου κόμματος και εκφράζει τις πολιτικές του θέσεις».

Στάζει μέλι για την οικογένεια του, με την οποία ζει ακόμη από δική του επιλογή: «Είναι δική μου επιλογή. Επειδή είναι πολύ βαρύ το προσωπικό μου πρόγραμμα, δεν μπορώ να ικανοποιήσω βασικές μου ανάγκες, δηλαδή να μαγειρέψω για μένα ή να βάλω ένα πλυντήριο. Τα έκανα την περίοδο του στρατού, δεν τα ξανακάνω τώρα».

Οι γονείς του, όπως τονίζει ο Ηλίας Κασιδιάρης, είναι σκληροί αλλά δίκαιοι κριτές του: «Οι γονείς μου έχουν δει την υπόθεση Χρυσή Αυγή ενδεχομένως πιο ζεστά και από μένα και μου κάνουν κριτική σε καθημερινή βάση. Άλλες με συγχαίρουν άλλες μου λένε ότι δεν ήμουν σωστός και πρέπει να διορθώσω τη συμπεριφορά μου».

Τι λέει για Κανέλλη και Λαζόπουλο

«Νομίζω δεν έχουμε συναντηθεί στη Βουλή με την κα Κανέλλη από εκείνο το επεισόδιο στον αέρα. Δεν γνωρίζω αν το απέφυγε κάποιος. Νομίζω ότι περιττολογούμε όταν συζητάμε τέτοια θέματα ενώ τα προβλήματα της χώρας είναι τόσο σοβαρά» σχολίασε ο Η. Κασιδιάρης απαντώντας σε ερώτηση για τη Λιάνα Κανέλλη.

Ο ίδιος, είχε ασκήσει έντονη κριτική παλαιότερα και στον Λάκη Λαζόπουλο, στην οποία όπως ξεκαθαρίζει επιμένει: «Στη Χρυσή Αυγή, δεν αλλάζουμε τις απόψεις μας ούτε κάνουμε κωλοτούμπες. Είχα πει για τον κ. Λαζόπουλο, ότι παίρνει τόσο μεγάλο μισθό που αν ήταν αυτό που παρουσιάζει, ότι ενδιαφέρεται για το λαό και είναι πραγματικός αντιρατσιστής, θα είχε διαθέσει ένα μικρό ποσό για τους αναξιοπαθούντες μετανάστες».


«Είμαστε οι μόνοι βουλευτές που κινούμαστε χωρίς πρόβλημα ανάμεσα στον κόσμο»

«Κινούμαι με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στη Χρυσή Αυγή δεν κρυβόμαστε από τον κόσμο» τονίζει, εξάλλου, ο Ηλίας Κασιδιάρης.

«Ενδεχομένως να είμαστε οι μόνοι βουλευτές του Κοινοβουλίου που δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα να κινούμαστε ανάμεσα στον κόσμο» συμπληρώνει.

Πως διασκεδάζει και ποια ταινία είδε πρόσφατα

Λόγω χρόνου, ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής δεν έχει αρκετά ελεύθερο προσωπικό χρόνο.

Ωστόσο, όποτε βρίσκει την ευκαιρία βλέπει καμιά ταινία στο σινεμά, όπως εξομολογείται. 

Η τελευταία που είδε «ήταν μια παλαιότερη ταινία που εγώ είδα πρόσφατα για πρώτη φορά, τον Έμπορο της Βενετίας με τον Αλ Πατσίνο».

«Δε θα διαγράψουμε βουλευτή από τη Χρυσή Αυγή»

Ξεκάθαρος είναι ο κ. Κασιδιάρης και για τις φήμες περί διαγραφής βουλευτών λόγω των πρόσφατων επεισοδίων σε Αθήνα και Μεσολόγγι με μικροπωλητές: «Δεν υπάρχει περίπτωση διαγραφών γιατί τους βουλευτές τους έχει εκλέξει ο λαός και ουδείς είναι υπεράνω της θελήσεως του λαού. Επίσης θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχουν τάγματα εφόδου, εμείς βοηθάμε και όπου καλούμαστε δίνουμε το παρών».

Τέλος, ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής εξηγεί πως ένα μεγάλο μέρος της βουλευτικής αποζημίωσης και της κρατικής επιχορήγησης στο κόμμα του πηγαίνει για κοινωνικό έργο: «Στη Χρυσή Αυγή, οι βουλευτές κρατάμε το μισθό ενός αξιωματικού του ελληνικού στρατού και το υπόλοιπο μαζί με ένα μεγάλο μέρος της κρατικής επιχορήγησης της Χρυσής Αυγής, το διαθέτουμε για συσσίτια και το κοινωνικό έργο του κόμματος».