Ανοιχτή επιστολή στον αποστάτη Αλεξόπουλο από μια εκπαιδευτικό


Κύριε Αλεξόπουλε, ελπίζω να διαβάζεις τα σχόλια που αφήνουν σε διάφορες ιστοσελίδες οι οργισμένοι οπαδοί και φίλοι της Χρυσής Αυγής.
Δέν σε γνωρίζω προσωπικώς και δεν σε ψήφισα, εφ’ όσον ανήκω σε διαφορετική εκλογική περιφέρεια. Θά σου πω όμως, χωρίς να σε βρίσω, ότι όταν ένας άνθρωπος δεν αντέχει μία θέση ευθύνης, απλώς το δηλώνει στόν προϊστάμενό του και παραιτείται από την θέση αυτή. Εγώ αυτό έχω κάνει στην ζωή μου. Εσύ κρατάς μία χρυσοπληρωμένη θέση, την οποία δεν θα είχες αν δεν ...
 
σε στήριζε το εθνικιστικό κόμμα. Γνώριζες το δύσκολο έργο τού βουλευτού, αν και δεν νομίζω να κουράσθηκες ιδιαιτέρως, διότι δύο χρόνια τώρα, δεν σε είδα ούτε μία φορά να μιλάς στην Βουλή.
Αν πάλι, ως μέλος της Χρυσής Αυγής ανακάλυψες σήμερα τις “εγκληματικές ενέργειες” του κινήματος, όφειλες να παραιτηθείς αμέσως από βουλευτής και στις επόμενες εκλογές να βάλεις υποψηφιότητα με ένα άλλο κόμμα. Αντ’ αυτού, προτίμησες να κρατήσεις τά 8 χιλιαρικάκια ευρώ, και από Δευτέρα θα κάθεσαι στό κέντρο τού κοινοβουλίου, στα ειδικά έδρανα που υπάρχουν για τούς ανεξάρτητους.
Τα είδα προσφάτως όταν επισκέφθηκα την Βουλή με το σχολείο μου. Ένας μικρός χώρος με έδρανα είναι, και ξέρεις τι σκέφθηκα κύριε Αλεξόπουλε; Το παλιό καλό ρητό του λαού μας: "Όλοι μαζί και ο ψωριάρης χώρια"….. Εκεί θα κάθεσαι λοιπόν, σαν τον ψωριάρη. Και επιπλέον, επειδή εκλέγεσαι στην Λάρισα, σε έναν πολύ μικρό τόπο, όπου όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, θα ήθελα να δω πως θα κυκλοφορείς από αύριο το πρωί.
Σε λυπάμαι καημένε μου….. Εγώ, αν καί γυναίκα, φοράω παντελόνια, ενώ εσύ όχι...

Διαβάστε την συνέχεια στο Κοινωνικός Εθνικισμός