Γράφει ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος
Επέλεξα ως τίτλο του παρόντος άρθρου το σύνθημα που ο Αδαμάντιος Κοραής επιστράτευσε από τις Γραφές (Δράξασθε παιδείας, μήποτε οργισθεί Κύριος) για να δώσει το στίγμα του κινήματος του αρχαιοελληνικού- κλασσικού Διαφωτισμού στο τότε σκλαβωμένο Έθνος των Ελλήνων. Αποφάσισα σκόπιμα την παράφρασή του, αφού το συγκεκριμένο ερώτημα περί ποιας παιδείας, μοιάζει ...
μονόδρομος, ο οποίος φυσικά δεν οδηγεί σε καμία απάντηση.
Στο κατώφλι του νέου σχολικού έτους το οποίο εκ των πραγμάτων προδιαγράφεται επεισοδιακό και για δυνατούς λύτες που φυσικά δεν μπορούν να βρεθούν ανάμεσα στους αριστεροδεξιούς, οι Έλληνες μαθητές και οι Ελληνίδες μαθήτριες καλούνται να προσέλθουν σήμερα σε σχολεία και αίθουσες όπου κανείς δε γνωρίζει το τι πρόκειται να συμβεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Κανείς δεν ξέρει αν θα υπάρχει η απαιτούμενη οργανική δύναμη διδακτικού προσωπικού, οι συγχωνεύσεις σχολείων θεωρούνται δεδομένες, δε γνωρίζουμε αν υπάρχουν κονδύλια για τη θέρμανση των μαθητών, πόσο μάλλον σχολικά εγχειρίδια, μιας και στο παρελθόν οι φωστήρες των μνημονιακών κυβερνήσεων επιστράτευσαν ακόμη και φωτοτυπίες, αφού προηγουμένως φρόντισαν να βάλουν λουκέτο στον Οργανισμό Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων. Αφού δεν έκαψαν σε σόμπες ολόκληρες βιβλιοθήκες πάλι καλά...
Μια αναδρομή στο παρελθόν από πλευράς του Λαϊκού Συνδέσμου ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ επιβάλεται, αφού υπάρχουν θέματα για τα οποία μόνο η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει το σθένος να μιλήσει και να τα αναλύσει όπως πρέπει. Τη χρυσή για πολλούς εποχή της δεκαετίας του '80, τότε που το συμπαθές και... λαογέννητο ΠΑ.ΣΟ.Κ. μεσουρανούσε, τα κονδύλια από τα διάφορα κοινοτικά πακέτα που προοριζόταν για την Παιδεία, κατέληγαν οπουδήποτε αλλού πλην της αξιοποίησης τους στην Παιδεία. Όλοι -και όταν λέω όλοι, εννοώ όλοι- επωφελήθηκαν από τη διασπάθιση αυτών των χρημάτων τα οποία άλλοτε ενσωματώνονταν στις αγροτικές επιδοτήσεις και στα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα και άλλοτε στα γνωστά πρασινομπλέ φαγοπότια χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος.
Το αποτέλεσμα; Σήμερα εν έτει 2013 οι μαθητές στη χώρα μας συνεχίζουν να γράφουν σε μαυροπίνακες, τη στιγμή που οι μαθητές στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. απολαμβάνουν τα προνόμια ενός διαδραστικού πίνακα συνδεδεμένου με το διαδίκτυο και των προσωπικών τους υπολογιστών εντός της σχολικής αίθουσας. Τη στιγμή που οι κομματικοποιημένοι και άκρως συνδικαλίζοντες Έλληνες καθηγητές αναγκάζονται κάθε ώρα να περιφέρονται από τάξη σε τάξη σα θίασος, οι συνάδελφοί τους στα οργανωμένα κράτη διαθέτουν ο καθένας τη δική του αίθουσα, με την ταξινομημένη βιβλιοθήκη της και τα απαραίτητα εργαλεία για τη διδασκαλία του μαθήματός τους. Οι τελευταίοι ήταν εκείνοι, οι οποίοι στην Επταετία φώναζαν "Δώστε τη χούντα στο λαό" και "Ψωμί Παιδεία Ελευθερία", παραδεχόμενοι πλέον στην πλειοψηφία τους (off the record) ότι δωρεάν και πραγματική Παιδεία υπήρξε μόνο κατά την προαναφερθείσα εποχή. Ας θυμηθούν κάποιοι το πότε διανεμήθησαν για πρώτη φορά δωρεάν στους φοιτητές τα πανεπιστημιακά τους βιβλία και πότε δημιουργήθηκαν οι περισσότερες φοιτητικές λέσχες εστιάσεως, καθώς και οι φοιτητικές εστίες.
Οι ίδιες δημοκρατικά μεν σκεπτόμενες πάντα, ολιγαρχικά δε πράττουσες κυβερνήσεις της μίζας και της ασυδοσίας, επέτρεψαν την πολιτικοποίηση της εκπαίδευσης με αποκορύφωμα την ουσιαστική διάλυση της τριτοβάθμιας βαθμίδας της (ιδέ Δ.Α.Π. Ν.Δ. Φ.Κ., ΠΑΣΠ και λοιπά πλέον ερείπια), αποπροσανατολίζοντας ακόμη και άξιους και ικανούς Καθηγητές από το ερευνητικό και διδακτικό τους έργο, καθιστώντας τους παράλληλα δέσμιους των εκάστοτε φοιτητικών οργανώσεων. Τα όσα ψιθυρίζονται στους πανεπιστημιακούς διαδρόμους, κάποια στιγμή θα ειπωθούν πολύ απλά σε δικαστικές αίθουσες και η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη θα πράξει το καθήκον της. Πολύ σύντομα...
Οι ίδιες κυβερνήσεις παρερμηνέυοντας το θεσμό του πανεπιστημιακού ασύλου, έδωσαν την ελευθερία σε περιθωριακά άτομα να μετατρέψουν τα Ιδρύματα της γνώσης και της μάθησης σε χώρους οργίων και ορμητήρια τρομοκρατών. Οι ίδιες κυβερνήσεις απαξιώνοντας την Τεχνική Εκπαίδευση (της οποίας απόφοιτος τυγχάνει και ο υποφαινόμενος) και στην ουσία διαλύοντας τη, δημιούργησαν πανεπιστημιακά και τεχνολογικά τμήματα, τα οποία ως αποκλειστικό τους σκοπό είχαν τη δημιουργία ολόκληρων στρατευμάτων ανέργων, σε αντίθεση φυσικά με ότι συμβαίνει στις ανεπτυγμένες χώρες. Τέλος, οι ίδιες κυβερνήσεις ευθύνονται για το γεγονός που τα πλέον άξια πνεύματα της ελληνικής νεολαίας, αναγκάζονται να ξενιτευτούν για να αξιοποιήσουν σε κάποια άλλη χώρα τις ικανότητές τους.
Θα μπορούσα επ' άπειρον να συνεχίζω να απαριθμώ τα όσα στραβά και παράλογα λαμβάνουν χώρα στον πολύπαθο χώρο της ελληνικής παιδείας. Οι θέσεις του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή για τη δημιουργία μιας πραγματικά Εθνικής Παιδείας σε συνδυασμό με τον αναμφισβήτητα απαιτούμενο Ελληνορθόδοξο προσανατολισμό της, είναι σαφείς, ξεκάθαρες και στη διάθεση οποιουδήποτε ανατρέξει στην επίσημη ιστοσελίδα του Κινήματός. Θα κλείσω ευχόμενος σε όλους τους Έλληνες μαθητές και στις Ελληνίδες μαθήτριες μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά μακριά από εμπόδια και αντιξοότητες. Εύχομαι η γνώση που θα λάβουν να είναι πιο δυνατή από τη φωτιά, ώστε Αύριο κατά τη Χρυσή του Ελληνισμού Αυγή, να αποτελέσουν τη στρατιά των ελεύθερα και ορθά σκεπτόμενων Ελλήνων που θα μας απαλλάξει από εκείνους που καταδυναστεύουν τις ζωές μας. Τέλος, συγχαρητήρια στα παιδιά μας που εισήχθησαν στα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι. της χώρας μας. Με τη βοήθεια του Θεού και Πίστη ΔΡΑΞΑΣΘΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!
Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος
Βουλευτής Λάρισης
Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή