Ν.Γ. Μιχαλολιάκος: "Υπερασπίζοντας την Εθνική Μνήμη"


Ο ακριβής ορισμός της Ελληνικότητος και μία αυθεντική ιστορία του Ελληνικού Έθνους έχω την γνώμη ότι δεν έχει γραφεί ακόμη.
Εάν μπορούσε κανείς να συνδυάσει τον Παπαρηγόπουλο, τον Σάθα και τον Ζαμπέλιο με την Λαογραφία του Νικολάου Πολίτη ίσως να προέκυπτε μια ιστορία-εγχειρίδιο του νέου Ελληνισμού. Διότι τελικά τι είναι Ιστορία; ...




Η κατά Θουκυδίδη «Ξυγγραφή» των γεγονότων με δημοσιογραφικό, αλλά και κριτικό τρόπο; Ή μήπως η διήγηση του Ηροδότου και πολύ περισσότερο του Ομήρου, διηγήσεις στις οποίες είναι παρόν και το μυθικό και το μεταφυσικό στοιχείο; Επιπλέον, διήγηση της Ιστορίας ποιών; Των Ελλήνων στο Αίμα και την καταγωγή; Ή γενικά των πολιτών του ευρύτερου Ελλαδικού χώρου στην διάρκεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και στην συνέχεια στα χίλια χρόνια της Αυτοκρατορίας της Πόλεως των Κωνσταντίνων, Αυτοκρατορία η οποία κατέληξε αυθεντικά Ελληνική, αλλά που μέσα σε αυτά τα χίλια χρόνια ήταν ταυτόχρονα εκτός από Ελληνική και μία πολυεθνική συμπολιτεία.
Όλα αυτά τα κρίσιμα ερωτήματα και προβλήματα πολύ εύκολα οι φιλελεύθεροι και μαρξιστές κήρυκες της «παγκοσμιοποίησης» τα απαντούν και τα λύνουν με έναν πολύ απλό τρόπο: ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ! Έτσι, λοιπόν, στον ίδιο κατ’ ουσίαν κοσμοπολιτισμό πιστεύει και ο καθηγητής Βερέμης, ο οποίος αντιπροσωπεύει την φιλελεύθερη εκδοχή της Ιστορίας, στον ίδιο κοσμοπολιτισμό πιστεύουν και οι μαρξιστές ιστορικοί της νέας γενιάς, οι πνευματικοί πατέρες του βιβλίου της Ρεπούση, όπως είναι ο καθηγητής Λιάκος, η καθηγήτρια Ευθυμίου και πολλοί άλλοι, που τα άρθρα τους μπορείτε να διαβάσετε στις μέσα σελίδες του Βήματος και παλαιότερα στο ένθετο Ιστορικά της «Ελευθεροτυπίας».
Πολύ εύκολα, λοιπόν, ξεμπλέκουν με το αίνιγμα Ελληνική Ιστορία και εθνική συνέχεια χρησιμοποιώντας δύο κυρίως ιδεολογήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν υπάρχει φυλετική συνέχεια των Ελλήνων. Ελάχιστοι σε αυτή τη χώρα έχουν τολμήσει να ορθώσουν το ανάστημά τους μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και να μιλήσουν για Ελληνική φυλή και να υπερασπιστούν την άποψη ότι οι σημερινοί Έλληνες είναι απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων! Η έννοια φυλή εξάλλου είναι έννοια απαγορευμένη μέσα στα πλαίσια της μεταπολεμικής αντιρατσιστικής και αντιφασιστικής προπαγάνδας. Έφθασαν στο έσχατο σημείο του διανοητικού αυτοεξευτελισμού τους να λένε ότι δεν υπάρχει από πλευράς επιστήμης η έννοια φυλή γιατί σε όλες τις φυλές υπάρχουν και κοινά γονίδια! Με αυτήν την λογική άνθρωποι και χιμπατζήδες είναι ένα αφού το 99% του γενετικού τους υλικού είναι ίδιο… Ας αγωνιστούν λοιπόν και για τα ανθρώπινα δικαιώματα των χιμπατζήδων εν ονόματι του αντιρατσισμού και του κοινού του 99% του γενετικού κώδικα! Οι αποδείξεις περί της φυλετικής συνεχείας του Ελληνισμού υπάρχουν και η σημερινή επιστήμη με την εξέλιξη της γενετικής της διαθέτει. Όμως, ουδείς τολμά να θίξει το ζήτημα γιατί έτσι θα καταρρεύσει ένας ολόκληρος κόσμος κτισμένος πάνω σε ένα ψέμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι την θέση αυτή ότι δεν υπάρχει φυλετική συνέχεια των Ελλήνων την υποστηρίζουν και οι περισσότεροι από τους λεγόμενους δεξιούς ή κεντροδεξιούς ή φιλελευθέρους εάν θέλετε ιστορικούς της εποχής μας και όσοι δεν συμφωνούν σιωπούν… Από την άλλη πλευρά, η λεγόμενη νέα ιστορική σχολή, η οποία είναι γνήσιο τέκνο του νεομπολσεβικισμού της ανοικτής κοινωνίας του Καρλ Πόπερ, προχωρούν ακόμη περισσότερο. Ισχυρίζονται όχι μόνο ότι δεν υπάρχει φυλετική συνέχεια των Ελλήνων, αλλά ότι δεν υπήρχε ούτε καν εθνική συνείδηση και αυτή είναι δημιούργημα του 19ουαιώνος σαν επακόλουθο των εθνικών κρατών της Ευρώπης τα οποία δημιουργήθηκαν μετά την Γαλλική Επανάσταση και σαν καρπός πνευματικός πέραν πάσης πραγματικότητος του Ευρωπαϊκού ρομαντισμού ο οποίος φαντάστηκε την αναβίωση του ιδεώδους της αρχαίας Ελλάδος στο νέο Ελληνικό κράτος.
Ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος μας λέει ότι η Ελληνική Ιστορία αρχίζει από το 1848
Αυτήν ακριβώς την θέση υπερασπίζεται και ο καθηγητής της ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Αντώνης Λιάκος (μεταμοντέρνος μαρξιστής ιστορικός) στο δοκίμιο του με τίτλο «ΠΩΣ ΣΤΟΧΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;». Από την αρχή του δοκιμίου του ο Αντώνης Λιάκος μας λέει ότι η περιπλάνησή του αρχίζει από το 1848 και φθάνει στα τέλη του 20 αιώνα… Δεν μας λέει δηλαδή τίποτε νέο, απλά επαναλαμβάνει την πάγια τοποθέτησή του ότι η εθνική συνείδηση είναι δημιούργημα του 19ου αιώνος. Στον Αντώνη Λιάκο απήντησε μέσα από τις σελίδες των «ΝΕΩΝ» ο σίγουρα όχι εθνικιστής Βασίλης Κρεμμυδάς. Χαρακτηριστικός ήταν ο τίτλος του άρθρου του – απάντηση στις απόψεις του καθηγητή: «ΕΘΝΟΣ ΟΡΦΑΝΟ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΛΙΑΚΟΥ».


koinonikosethnikismos.wordpress.com