Αποκλεισμό​ς της Ιστοσελίδα​ς της Χρυσής Αυγής στη ΔΕΗ

 
Εργάζομαι στη θυγατρική της ΔΕΗ για τα δίκτυα, ΔΕΔΔΗΕ, και λόγω της ιδιαίτερης θέσης μου, επιτρέψτε μου παρακαλώ να κρατήσω την ανωνυμία μου. Σας καταγγέλω το εξής απαράδεκτο:
Όλοι οι υπολογιστές των εργαζομένων του ΔΕΔΔΗΕ (7.000 υπάλληλοι)...
 
συνδέονται πανελλαδικά με το διαδίκτυο, μέσω κεντρικού server που διασφαλίζει και την πολιτική αποκλεισμού. Έτσι έχουν αποκλείσει το site Χρυσής Αυγής και τη δυνατότητα όσων επιθυμούν να το επισκέπτονται.  Φυσικά όλες οι ιστοσελίδες όλων των κομμάτων, οργανώσεων της αριστεράς και άκρας αριστεράς είναι ελεύθερες.  Επιτρέψτε μου να πω, πως μόνο τα τσοντοκάναλα και η Χρυσή Αυγή έχουν αποκλειστεί! Σήμερα έμαθα πως το ίδιο συμβαίνει πλέον σε ολόκληρη τη ΔΕΗ, καθώς διασταύρωσα την πληροφορία με άλλους συναδέλφους. Η ιδέα απ' ότι έμαθα, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, ήταν του "προοδευτικού" και αριστερού προσωπάρχη του ΔΕΔΔΗΕ Μαν. Παναγιωτάκη. Σαράντα χρόνια Διευθυντές αυτός και η γυναίκα του, ακούστηκαν γι' αυτούς πολλές ρεμούλες. Όμως πάνω από όλα ,το κομμουνιστικό όραμα,ζει...Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς την άδεια του "προοδευτικού" Διοικητή Ζερβού...
Φυσικά ο πολύς κόσμος έχει υπολογιστή σπίτι του και ενημερώνεται. Όμως θα αφήσουμε αυτούς τους γελοίους να κάνουν ότι θέλουν; Λυπάμαι πολύ και πάλι που κρατώ την ανωνυμία μου. Όμως εκεί που μπορούμε να ξέρετε πως σας βοηθάμε και σας υποστηρίζουμε.
Σας ευχαριστώ.
Θ.