Γράμμα στον Κόκκινο Πάνο (Πάνο Παναγιωτόπουλο)

 
Του Σωτηρίου Καλαμίτση
Κύριε υπουργέ της Εθνικής  Άμυνας,
Είμαι φούρναρης και ψήνομαι κάθε πρωΐ από τις 03:30 μέχρι τις 07:30 μαζί με τις φρατζόλες, τα τσουρέκια, τα κουλούρια, τα κουλουράκια μου και τα αρτοποιήματά μου εν γένει. Εσύ και το υπόλοιπο κατεστημένο μού έχετε φορέσει στενό κοστούμι με τους φόρους και  τα χαράτσια  για να πληρώσετε τις μίζες του Άκη και των δεκάδων χιλιάδων ομοίων του. Έχω χάσει μερικά κιλά για να με χωράει. Τα φέρνω βόλτα, αλλά πολύ δύσκολα έχοντας ν’ αναστήσω τρία παιδιά.
Τούτες τις μέρες κάθε φορά που ανοίγω το ραδιόφωνο....

ενημερώνομαι ότι στις 24 Ιουλίου έρχεται η τρόικα για να σας βαθμολογήσει. Χαμός και στα κανάλια. Το έχω εμπεδώσει κύριε Υπουργέ. Από αυτή την επίσκεψη λέει εξαρτάται η επόμενη δόση και ούτω καθ’ εξής.
Ακούω, επίσης, ότι ψάχνεις να βρεις ισοδύναμα για να μη μειώσεις τις αποδοχές των ένστολων. Φυσικά και δεν σε πιστεύω. Όμως, κάνε μου μια χάρη. Όταν έλθει εδώ αυτό το τσογλάνι ο Τόμσεν, ο εκπρόσωπος της φοράδας με τις ασημένιες ανταύγειες,  πες του να πάρει μαζί του ένα δεύτερο σώβρακο και πήγαινέ  τον στη Λάρισα. Φόρτωσέ τον σ’ ένα F-16, Phantom, Mirage, ένα μαχητικό αεροσκάφος τέλος πάντων, και πες στον πιλότο να τον πάει μια βόλτα στο Αιγαίο να του δείξει πώς ακριβώς γίνονται οι αερομαχίες.
Όταν επιστρέψουν, δος του το δεύτερο σώβρακό του ν’ αλλάξει μόλις σου τον παραδώσει ο χαμογελαστός πιλότος και πήγαινέ τον με το ασθενοφόρο στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Κι’ αν εξακολουθεί να επιμένει ότι πρέπει να κόψεις €500 από αυτόν τον πιλότο για να πληρωθεί η μίζα του Άκη και συ δεν μπορείς, σαν άχρηστος που είσαι, να βρεις τα ισοδύναμα στα σεντούκια της παλιοπαρέας σου και των ομοίων σου, να κόψεις από εμένα τα € 500 ρε Πάνο. Δεν θα τα κόψεις, όμως, από τον πιλότο.
Θα τα βολέψω τα παιδιά μου. Όπως ο πατέρας μου τα βόλευε κι’ ανάστησε εμένα και τ’ αδέλφια μου, ενόσω τον ξέσκιζαν οι προκάτοχοί σου. Κι’ όταν θα έλθει η ευλογημένη μέρα της πραγματικής απελευθέρωσης, τα παιδιά μου και τα παιδιά τού πιλότου θα ξέρουν τί θα  κάνουν σε σένα και τους ομοίους σου.

Σωτήριος Καλαμίτσης
taxalia.blogspot.com