Ταξίαρχε συμμαζέψου !

Όσο μεγαλώνει η κρίση, τόσο οι προκλήσεις στο στράτευμα γίνονται μεγαλύτερες. Φυσικά παλαιότερα δεν με πείραζε που ο τότε υποδιοικητής και νυν ταξίαρχος μου, χρησιμοποιούσε μια από τις καλύτερες και μεγαλύτερες αποθήκες του στρατοπέδου μου, ως χώρο φύλαξης της ...
 
οικοσκευής του. Θα μου πείτε ότι αυτά συμβαίνουν, όταν κάποιος δει το αξίωμα του με πλήρη αλαζονεία. Βέβαια στις μέρες μας είναι μεγάλη τύχη να είσαι ταξίαρχος. Και μόνο βάσει αξιώματος, δικαιούσαι να φιλοξενείς στους επίσημους ξενώνες τις ταξιαρχίας σου, από συγγενείς έως τον φίλο της κόρης σου. Φυσικά πάντα οι καλεσμένοι σου απολαμβάνουν όλων των ανέσεων που απορρέουν από το δικό σου βαθμό και μπορούν να χρησιμοποιούν μέχρι και όχημα της υπηρεσίας για τις μετακινήσεις και τις εκδρομές τους.
Είναι λογικό σε μια αερομεταφερόμενη ταξιαρχία, οι προκλήσεις να είναι ανάλογα «αερομεταφερόμενες». Θα με πει λαϊκιστή κάποιος που θα ακούσει να αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος έλεγχος για τις μετακινήσεις και τα χιλιόμετρα που γράφει το ταξιαρχικό αυτοκίνητο. Θα με πει λαϊκιστή κάποιος που με πειράζει όταν οι μονάδες δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν τα βασικά και μία ολόκληρη λέσχη αξιωματικών, ουσιαστικά λειτουργεί μόνο για έναν ταξίαρχο. Για να τρώει την μπριζόλα του, να πίνει τον καπουτσίνο του, να βρίζει τον κάθε φουκαρά στρατιωτάκο που δεν πέτυχε τον καφέ του. Μπορεί να είμαι και λαϊκιστής τελικά, αλλά πονάω πραγματικά όταν κόβονται χρήματα από το συσσίτιο των στρατιωτών για να γίνονται δεξιώσεις και λοιπά φρου-φρου και αρώματα.
Θα μου πείτε τώρα γιατί τα αναφέρω όλα αυτά; Πολύ απλά γιατί με απασχολεί πολύ που θέλω να κάνω κάποια μερεμέτια στο σπίτι μου, αλλά λόγω των περικοπών που έχει υποστεί ο μισθός μου, δεν μπορώ. Βλέπετε εγώ δεν είμαι ούτε ταξίαρχος ούτε και υποδιοικητής για να σηκώνω το τηλέφωνο, να παίρνω τον αξιωματικάκο του 4ου γραφείου και να του λέω να μου στείλει μπετονιέρες, υλικά και φυσικά ΕΠΟΠ για μάστορες, για να μου μερεμετιάσουν το σπίτι. Φυσικά αρκεί να του τάξω κάτι και αμέσως θα μου στείλει τα καλύτερα. Βέβαια μπορεί να πάει και κάτι στραβά και να τραυματιστεί ο μάστορας-ΕΠΟΠ κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλά θα μου πείτε ότι αυτά είναι λεπτομέρειες. Μπορούμε κάλλιστα να πούμε ότι ο ΕΠΟΠ τραυματίστηκε σπίτι του και να μείνει το θέμα, μεταξύ μας.
Σίγουρα κάποιοι θα σκεφτούν ότι είμαι κακεντρεχής ή απλά θέλω να πλήξω τον ταξίαρχο μου. Μπορεί και να είμαι. Αν όμως υπάρχει πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, αν ενδιαφέρεται πραγματικά για τα σκάνδαλα και τις προκλήσεις που μπορεί να γίνονται και να μην ακούγονται, ας ψάξει λίγο το θέμα. Θα ανακαλύψει αυτά και ακόμα περισσότερα. Μάρτυρες και μαρτυρίες υπάρχουν. Στοιχεία και ντοκουμέντα υπάρχουν. Βούληση για αποκάλυψη ή για συγκάλυψη δεν ξέρω αν υπάρχει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
taxalia.blogspot.com