«ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ» ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΟΛ, ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ

«Μαρξιστής περισσότερο παρά ποτέ» δήλωσε ο σύντροφος Θάνος Μικρούτσικος (αδερφός του περιβόητου τηλεοπτικού Big Brother), σε συνέντευξη που έδωσε στην «Αυγή» του ΣΥΡΙΖΑ:
«Φυσικά και ναι, ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα μαρξιστής και αριστερός, σήμερα ίσως περισσότερο από ποτέ. Μάλιστα νομίζω ότι πλέον είμαι με πιο συνειδητοποιημένο, συγκροτημένο ...

και ολοκληρωμένο τρόπο από οποιαδήποτε άλλη περίοδο της ζωής μου αλλά βέβαια αυτή είναι μια διαδικασία που δεν σταματά ποτέ…Το μόνο που δεν έχει αλλάξει είναι ότι εξακολουθώ να πιστεύω ακράδαντα στην κοινωνία της ουτοπίας που δεν θα προλάβω μεν να δω αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα έρθει!».
Επίσης, ο «τώρα περισσότερο παρά ποτέ» μαρξιστής, το όνομα του οποίου ακούστηκε κάποια στιγμή για το δήμο της Αθήνας (αλλά δεν ακούμπησε την… «καυτή πατάτα»), ευχήθηκε την ένωση όλης της αριστεράς: 
«Όποτε όμως και αν γίνουν οι εκλογές το σημαντικό για εμένα, αυτό που θα ήθελα να γίνει, είναι να δω την αριστερά να κατεβαίνει σε αυτές με ένα όσο το δυνατόν ευρύτερο μέτωπο, εκείνο δηλαδή που δεν συνέβη στις εκλογές του ’12 λόγω της τεράστιας ανοησία του ΚΚΕ να αρνηθεί την πρόταση που του έγινε. Θα ήθελα να δω μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ αλλά και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, όλους ενωμένους…».
Αλήθεια, πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που ήταν υπουργός Πολιτισμού των κυβερνήσεων του Ανδρέα Παπανδρέου, κατ’ απαίτηση του διαβόητου Λαμπράκη (του ΔΟΛ), ή για… συνωνυμία;