Ερώτηση: Έφταιγε η Χρυσή Αυγή για τον Παύλο Φύσσα;

Κάθε ιδεολογία σε οπλίζει με ιδέες και σε κάνει να νομίζεις ότι πολεμάς για κάποιον ανώτερο σκοπό. Εμείς πολεμάμε για την Ελλάδα, οι άλλοι πολεμούν για τις τσέπες τους, για τους μπάφους, τις κόκες τους, να το παίξουν μάγκες στις γκόμενές τους και δε ξέρω για τί άλλο. ...


Γιατί μη μου πει κανείς ότι η ανταρCIA(του εκλιπόντος) πολεμάει για Ελλάδα ενώ έχει την ατζέντα του Σόρος και του Κίσσιντζερ (εποικισμό της Ελλάδας με ξένους αλλόθρησκους, απομάκρυνση από τις αρχές τις παραδοσιακές προς τον ελληνισμό κτλ).
Όταν το σύστημα πολεμάει τη Χρυσή Αυγή με κάθε τρόπο και αβαντάρει τους αναρχοέτσι δίνοντας τους ακόμη και πολιτική κάλυψη σε όλα τα επίπεδα τότε η αγανάκτηση είναι που ξεχειλίζει.
Σε κάθε πόλεμο υπάρχουν απώλειες. Και η μία πλευρά έχει και η άλλη. Απευκταίο μεν, υπαρκτό δε. Το κίνητρο της δολοφονίας και να ήταν πολιτικό δε μπορείς να το επιρρίψεις σε μια ιδεολογία.
Αντικειμενική ευθύνη δεν υπάρχει σε μια δημοκρατική κοινωνία.
Το χέρι του δολοφόνου το όπλισε ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος κι ο Κουβέλης. Η ανίερη μέχρι πρότινος τριανδρία με τα νέα μέτρα που έπαιρνε κάθε τρείς και λίγο και οδηγούσε κόσμο στην εξαθλίωση.
Η Χρυσή Αυγή μιλάει για Ελλάδα, για μια νέα Ελλάδα που θα ανατείλει μέσα από τον εθνικισμό. Δε μιλάει για δολοφονίες, δε μιλάει για βία. Δεν απαντάμε με βία.
Όταν όμως μας χτυπάνε θα αμυνθούμε. Με οποιονδήποτε τρόπο. Αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
Όταν κάνει κάποιος μια ληστεία με κίνητρο το χρήμα, δε βλέπω να ποινικοποιείται το χρήμα ούτε να ζητάνε να χαρακτηρίσουν τις τράπεζες εγκληματικές οργανώσεις επειδή το διαθέτουν στην κοινωνία.
Όταν βγει ο Μιχαλολιάκος και πει “σκοτώστε” τότε θα υπάρχει ευθύνη.
Όπως δεν ανέλαβε η νδ το χαρακτηρισμό εγκληματικής οργάνωσης όταν οι “κένταυροι” και οι “ρέιντζερς” της οννεδ σκότωναν τον Τεμπονέρα ή όταν οι παμίτες πλάκωναν στο ξύλο αστυνομικούς διευθυντές. Το χέρι δολοφόνου το οπλίζει πάντα ταπεινό κίνητρο.
Ελπίζω να απάντησα.

Μάρκος Τ.  Για το Zoopark.gr