ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ – ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ – ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ

Θυμάστε τον Λαέρτη Βασιλειου, τον Αλβανό σκηνοθέτη του Corpus Christi, της γνωστής υπόθεσης του χυτηρίου; Ε, κατά σύμπτωση, βρέθηκε στον χώρο συμπλοκής με τον Μαζιώτη, έκανε έτσι άνθρωπος να αποφύγει τις σφαίρες, και εντελώς κατά σύμπτωση πάντα, ακούμπησε το όπλο του ο Μαζιώτης στον ώμο του Λαέρτη ενώ πυροβολούσε τους αστυνομικούς! Καταλάβατε; Κατα τύχη έγιναν όλα αυτά… Μην πάει το μυαλό σας σε κάτι άλλο… Ε;
Δείτε πως περιγράφει ο ίδιος στο facebook όσα έζησε:


«Σήμερα το μεσημέρι κατηφορίζοντας στο Μοναστηράκι, Αιόλου και Ανδριανού, ακούω πυροβολισμούς. Σε απόσταση αναπνοής ένας άνδρας με πιστόλι στο χέρι με κοιτάει κατάματα… Έχω παγώσει… Στα 30 μέτρα αστυνομικοί του φωνάζουν να παραδοθεί… Γυρίζει τους κοιτάει… Εγώ κάνω βήματα πίσω… Στην επιστροφή του σχεδόν πέφτει πάνω μου… Το πιστόλι του με ακουμπάει στον ωμό την στιγμή που με προσπερνάει… Πιο πάνω προσπαθεί να σταματήσει ένα αυτοκίνητο μαύρο, Mini Cooper, για να διαφύγει αλλά δεν… Έχω μείνει εκεί και προσπαθώ να συνέλθω… Τρέμω… Όταν γύρισα σπίτι έμαθα ότι συνελήφθη ο Ν. Μαζίωτης… Αυτά…!».
Ρε παιδί μου κάτι συμπτώσεις… Ούτε ο Λαέρτης Βασιλείου δεν τα σκηνοθετεί αυτά…