Δημόσια; (Όχι για πολύ) - Δωρεάν; (Όχι πια) - Υγεία; (Μόνο για λίγους)!


του υποψηφίου Περιφερειάρχη με την "Ελληνική Αυγή για την Αττική", Ηλία Παναγιώταρου
Τους τελευταίους μήνες παρακολουθούμε τις μνημονιακές, «αναδιαρθρωτικές», καταστροφικές επί της ουσίας, κινήσεις του πλέον ανεκδιήγητου μνημονιακού υπουργού, του Σπυρίδωνος Άδωνη Γεωργιάδη. Αυτός που μέχρι και λίγο πριν εγκαταλείψει το ναυάγιο του Καρατζαφέρη ...


δήλωνε ότι όποιος ψηφίσει ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είναι συνένοχος και κλέφτης και που τώρα ως υπουργός Υγείας της μνημονιακότερης έως τώρα κυβέρνησης νομοθετεί και υπερασπίζεται με «πάθος» αποφάσεις που διαλύουν τις «ακριβοπληρωμένες» υποδομές στην Υγεία και οδηγεί σε απόγνωση εκατομμύρια μαστιζόμενους από τα μνημονιακά μέτρα συμπατριώτες μας, οι οποίοι ενώ πλήρωναν ή και πληρώνουν δυσβάσταχτες εισφορές στα διάφορα ταμεία, προκειμένου να έχουν «δωρεάν» περίθαλψη και σύνταξη, βλέπουν και τις συντάξεις τους να μειώνονται και την «δωρεάν» περίθαλψη να «πηγαίνει περίπατο».
Για του λόγου το αληθές, σας παραθέτω αυτούσια χωρίς αλλαγές μια ενυπόγραφη επιστολή που λάβαμε στα γραφεία μας, που περιγράφει απλά και δραματικά τι βιώνουν εκατοντάδες χιλιάδες συμπατριώτες μας: «Είμαι συνταξιούχος από το 2007 με αναπηρία 67% και άνω… Σήμερα είμαι 66 ετών. Η αναπηρία μου προέρχεται από ινσουλινοεξαρτώμενο διαβήτη εδώ και 20 έτη. Έχω νοσηλευτεί με την καρδιά μου 3 φορές και έχω 6 μπαλονάκια και 2 στεντ. Επιπλέον, πάσχω και από Πάρκινσον. Ως γνωστόν, και οι τρεις ασθένειές μου είναι μακροχρόνιες και μέρα με τη μέρα εξελίσσονται προς το χειρότερο. Τα φάρμακα που μου χρειάζονται είναι 13 διαφορετικά και με συνεχή λήψη και για όλη μου τη ζωή.
Η σύνταξή μου είναι 795 Ευρώ. Τα προηγούμενα χρόνια το κόστος συμμετοχής μου ήταν 50 Ευρώ περίπου και ο γιατρός που συνταγογραφούσε ήταν χωρίς επιβάρυνση. Σταδιακά η επιβάρυνση που υπήρξε στην αξία των φαρμάκων ήταν η εξής: 55 €, 65 €, 75 €  μέχρι προ 3 μηνών. Τον προηγούμενο μήνα Ιανουάριο τα ίδια ακριβώς φάρμακα πληρώθηκαν 95 €.
Η αρχική 0% συμμετοχή μου σε μερικά φάρμακα άλλαξε σε 10% και σε άλλα σε 25%. Τον Φεβρουάριο για την συνταγογράφηση στο βιβλιάριό μου πλήρωσα 10 Ευρώ και 10 Ευρώ για της γυναίκας μου, χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα ως προς το ραντεβού του μήνα για την συνταγογράφηση. Σημειωτέον ότι πάντοτε το ραντεβού το κλείναμε με την επίσκεψη του προηγούμενου μήνα και ως εκ τούτου δεν επιβαρυνόμουν με τίποτα. Τώρα κατέληξα να χρειάζομαι 10 + 10 = 20 € για συνταγογράφηση, τα δε φάρμακά μου από 95 € τον προηγούμενο μήνα, για ακριβώς τα ίδια, η φαρμακοποιός μου ζητά 114 €. Σε ερώτησή μου γιατί 19 € παραπάνω από τον προηγούμενο μήνα έλαβα την απάντηση: «σε μερικά φάρμακα έχει μεγαλώσει η συμμετοχή και επίσης η διαφορά του γενόσημου αλλάζει συνεχώς, γιατί το γενόσημο που βάζουν κάθε τόσο το αλλάζουν βάζοντας κάποιο άλλο όλο και πιο φθηνό και έτσι με αυτό το κόλπο μεγαλώνει η διαφορά συμμετοχής σας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο-κόλπο κάνουν την υποτιθέμενη οικονομία».
Έτσι έφτασα να χρειάζομαι 20 € για συνταγογράφηση, 6 € για 6 συνταγές διότι τα φάρμακά μου είναι 13 και 114 € για τα φάρμακα, σύνολο 140 € αντί 75 € προ τριμήνου. Αύριο ένας Θεός ξέρει πόσα θα χρειαστώ αν βρουν κάποιο γενόσημο φθηνότερο από Μπαγκλαντές που δεν κάνει ούτε για σκύλους. Έτσι η συμμετοχή τους θα είναι χαμηλότερη και η δική μου υψηλότερη, διότι όπως καταλαβαίνετε τα 13 φάρμακα που λαμβάνω έχουν κάποιο συνδυασμό μεταξύ τους, ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά μεταξύ τους».
Αυτά συμβαίνουν κε Γεωργιάδη. Άνθρωποι που πλήρωναν για δεκαετίες τις εισφορές στα ταμεία τους να βλέπουν ότι μετά δυσκολιών μπορούν να έχουν πρόσβαση στις δημόσιες ιατροφαρμακευτικές υπηρεσίες και αυτό πλέον όχι δωρεάν  αλλά με υψηλότατο αντίτιμο. Και αυτό για όσους είναι συνταξιούχοι. Γιατί για τους ελεύθερους επαγγελματίες, η συντριπτική πλειοψηφία εξ αυτών οφείλουν στα ταμεία τους –λόγω της μνημονιακής λαίλαπας και της οικονομικής καταστροφής- τις εισφορές τους και άρα επί της ουσίας είναι ανασφάλιστοι.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα εκατομμύρια των ανασφάλιστων εργαζομένων, καθώς και των εκατομμυρίων ανέργων. Και την ίδια στιγμή εκατομμύρια λαθρομετανάστες να τυγχάνουν δωρεάν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης εκμεταλλευόμενοι παραθυράκια νόμων, εντολών της Ε.Ε., καθώς και χρησιμοποιώντας διάφορα τερτίπια αλλά και την εκούσια αρωγή της Αριστεράς προς τους λαθρομετανάστες (με τη χρησιμοποίηση και εκμετάλλευση των δημοσίων υποδομών και πόρων, όχι φυσικά από την τσέπη τους).
Να μην παραλείψουμε την πολυετή καταλήστευση-αφαίμαξη των διαφόρων κονδυλίων για προμήθειες ιατροφαρμακευτικού εξοπλισμού. Πάρτυ με τις προμήθειες των νοσοκομείων πάντοτε εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου και των Ελλήνων πολιτών. Και όλοι ασύλληπτοι και ατιμώρητοι και ο ελληνικός λαός να πληρώνει για να επισκεφθεί τα δημόσια και άρα δωρεάν (εδώ γελάνε) νοσοκομεία.
Καταφέρατε τον 21ο αιώνα να επαναφέρετε ασθένειες που είχαν εξαλειφθεί από τις αρχές του εικοστού αιώνα, η γρίπη των πτηνών να θερίζει (πλησιάζουν τους εκατό οι νεκροί μόνο για την εφετινή χειμερινή σεζόν) και εσείς να «τσακώνεστε» με τους υφισταμένους σας για το ποιος φταίει που δεν υπήρχαν-υπάρχουν αντιγριπικά εμβόλια και γιατί δεν εμβολιάστηκε ο ευπαθής πληθυσμός.
Εσείς κε Γεωργιάδη ευθύνεστε αποκλειστικά για όλα τα ανωτέρω. Δεν έχετε απολύτως καμία δικαιολογία. Ως πολιτικός προϊστάμενος του υπουργείου Υγείας έχετε αποτύχει παταγωδώς, προσωπικώς αλλά και ως κυβέρνηση. Οδηγήσατε χιλιάδες Έλληνες στην αυτοκτονία –στην ουσία τους δολοφονήσατε- με τα εθνοκτόνα μνημόνιά σας.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ για την Περιφέρεια Αττικής, μέσω του προγράμματός της, θα προσπαθήσει και θα επιτύχει να σταθεί αλληλέγγυα, αρωγός σε όλους όσους διαμένουν στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν που να αποτανθούν σε όσα έχουν να κάνουν με ζητήματα υγείας.
Με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ για την Περιφέρεια Αττικής στην 1η θέση αλλά και με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ παντού, μέχρι την στιγμή που η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα κυβερνήσει ετούτο τον τόπο όλοι οι αναξιοπαθούντες Έλληνες θα μπορούν να έχουν στον ήλιο μοίρα.