Πρώην στέλεχος της Χρυσής Αυγής, με επιστολή του, κατακεραυνώνει τον Αλεξόπουλο και δηλώνει συμπαράσταση στους Συναγωνιστές του που διώκονται


Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη την επιστολή που έστειλε προς τον κ. Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο Ανεξάρτητο πλέον βουλευτή, ο πρώην επικεφαλής της Τ.Ο Κεφαλονιάς και Ιθάκης Χουρμούζης Χριστόφορος:


Κε Χρυσοβαλάντη,
με μεγάλη μου χαρά πληροφορήθηκα την αποχώρησή σας από την Κοινοβουλευτική ομάδα του μοναδικού πατριωτικού Κινήματος, που υπάρχει στη χώρα μου και ονομάζεται ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Πριν σας τεκμηριώσω τους λόγους τους οποίους χαίρομαι, θα ήθελα να σας αναφέρω λίγα πράγματα για μένα προσωπικά.
Διατέλεσα επικεφαλής της Τ.Ο Κεφαλονιάς & Ιθάκης, όπου και αποχώρησα με δική μου καθαρά υπαιτιότητα και δικά μου ΛΑΘΗ!
Σε καμιά περίπτωση όμως αν και υπήρξαν προστριβές με τους συναγωνιστές μου, ακόμα και με Ιεραρχικά ανώτερους μου, δεν πίστεψα ποτέ ότι είμαι μέλος τρομοκρατικής οργάνωσης, ποτέ δεν έπαψα να αγωνίζομαι για το Κίνημά μας, ποτέ δεν πίστεψα ότι οι Συναγωνιστές μου – Τα Αδέλφια μου- είναι εγκληματίες, ποτέ δεν πίστεψα ότι είναι Ναζιστές και Φασίστες, ποτέ δεν πίστεψα ότι ο Αρχηγός μας, έδωσε εντολή για δολοφονικές πράξεις.
Από την πρώτη μέρα των Πολιτικών Διώξεων ήμουν δίπλα στα Αδέλφια μου, ποτέ δεν τους πρόδωσα και η αγάπη μου και η Πίστη μου για όλο αυτό το εγχείρημα έβαλε στην άκρη τις προσωπικές μου – χαζές – μικρο διαφωνίες.
Άλλωστε όλες οι ”οικογένειες” έχουν στιγμές έντασης που σε καμία περίπτωση δεν αλλάζουν τα συναισθήματα!!! Έτσι δεν είναι?
Εξάλλου μου αντηχούν ακόμη τα λόγια του Αρχηγού μας, από το πρώτο Πανελλήνιο Συνέδριο που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο STANLEY  που είπε χαρακτηριστικά και με έντονο ύφος ”….δεν σηκώνουμε χέρι σε κανέναν και για κανέναν λόγο, όλοι δουλεύουν για μας………”.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου ήσασταν και εσείς Παρόν.
Για όλους λοιπόν τους παραπάνω λόγους, θα ήθελα να σας πω γιατί χαίρομαι…….
1. Άνθρωποι χωρίς πίστη στον Αρχηγό και στο Κίνημα δεν έχουν θέση.
2.Άνθρωποι χωρίς ιδεολογία δεν μπορούν να ανήκουν στην Μεγάλη μας Οικογένεια.
3. Με την πράξη σας αποδείξατε ότι δεν ήσασταν αλλά ούτε και θα γίνετε ΠΟΤΕ Χρυσαυγίτης και
το μόνο που σας ενδιέφερε ήταν το προσωπικό όφελός και μια θέση κοντά σε αυτούς που Πραγματικά ανήκετε τους Προδότες και Δοσίλογος της Πατρίδας μας.
Χαίρομαι λοιπόν που λιποτακτήσατε την ώρα της μάχης γιατί η τιμωρία που σας περιμένει θα είναι αντάξια του μεγέθους της προδοσίας σας.
Με αυτή τη στάση σας η οποία δεν τιμά ούτε τους συμπατριώτες σας στη Λάρισα, αν σας έχει μείνει έστω και λίγο φιλότιμο, έχετε ιερή υποχρέωση να παραδώσετε ότι ανήκει στο κόσμο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, την βουλευτική έδρα την οποία σας εμπιστεύτηκε ο Λαός και ο Αρχηγός, κάτι το οποίο προδώσατε με το χειρότερο τρόπο!
Υ.Γ Στην επιστολή παραίτησης σας στο σημείο που αναφέρετε τη λέξη ”συναγωνιστές” θα ταίριαζε καλύτερα η λέξη ”σύντροφοι” μια και σε αυτούς ταιριάζουν και μας έχουν συνηθίσει με τέτοιου είδους πράξεις…!

Χουρμούζης Χριστόφορος
Πρ. Επ. Τ.Ο Κεφαλονιάς & Ιθάκης